Klanten vertellen: Marcel’s Autoservice in Hilversum

“Mijn naam is Marcel en sinds 2022 run ik Marcel’s Autoservice in Hilversum. Ik werk alleen en heb een grote liefde voor oldtimers. Voor mij is het belangrijk dat een reparatie niet alleen het probleem oplost, maar ook voorkomt dat dezelfde klacht snel weer terugkomt. Daarom werk ik met de beste producten en neem ik de tijd om de oorzaak goed aan te pakken.

Productervaring

Over de kwaliteit van de producten die ik gebruik, ben ik zeer tevreden. De Cobra lijm is echt een aanrader: beter en voordeliger dan andere merken. Ook de DR2 Rustrelease werkt fantastisch en de zeep is prettig in gebruik. Eigenlijk heb ik geen verbeterpunten op dit vlak.

Alles wat ik nodig heb, is op voorraad, dus levering gaat altijd snel en soepel. Sneller kan eigenlijk niet.

Service

De service die ik ervaar, is uitstekend. Reacties komen altijd supersnel en er is voldoende kennis aanwezig. Als ik advies nodig heb, krijg ik dat direct en het klopt altijd. De dealer is goed op de hoogte en bij elk nieuw product krijg ik uitleg, vaak zelfs met een demonstratie. Dat proactieve meedenken waardeer ik enorm.

De processen lopen vlot en ik zie eigenlijk geen verbeterpunten. Alles verloopt zoals het moet. Wat me wel opvalt, is dat auto’s steeds complexer worden. Daardoor ben je als garagehouder steeds meer afhankelijk van dealers en importeurs. Juist daarom vind ik het belangrijk dat er kennis gedeeld wordt over nieuwe technieken door Dupag group.

Conclusie

Ik ben zeer tevreden: de producten zijn van hoge kwaliteit, leveringen gaan snel en de service is uitstekend. Het enige wat ik nog als tip meegeef: breng de Fuchs BiB op de markt. Dat zou een mooie aanvulling zijn.

Met passie voor oldtimers en oog voor de nieuwste ontwikkelingen zorg ik ervoor dat mijn klanten altijd kunnen rekenen op een betrouwbare reparatie en goede service.”


Van nieuwsgierigheid naar overtuiging 17 jaar ervaring met kwaliteit

Interview met Poul van Leeuwen van Garage van Leeuwen – Lisse

"Toen ik 17 jaar geleden voor mezelf begon, had ik een klein voorraadje aan reinigers.

Eerlijk gezegd wist ik er nog niet veel van. Af en toe kwam ik producten tegen en dacht: 'Wat doet dit spul nou eigenlijk?'

Totdat René Brands van Mécatech langskwam. Hij nam de tijd om écht uit te leggen wat reiniging in je motor doet. Geen mooie praatjes, maar praktijk, techniek en vooral: resultaten.

Ik besloot het gewoon te proberen. Niet met een verkooppraatje, maar door het product z’n werk te laten doen. En het werkte.

Steeds weer zó goed zelfs, dat klanten na een week terugkwamen en vroegen: ‘Wat heb je met mijn auto gedaan? Hij rijdt zóveel beter!’

Inmiddels staat er bij ons een volle kast met producten van Mécatech. Niet omdat het moet, maar omdat we weten wat het doet.

Het voorkomt problemen, verlengt de levensduur van motoren en geeft onze klanten extra vertrouwen.

“Onderhoud is belangrijk, maar preventie is goud waard.”

Ben jij ook benieuwd hoe wij deze producten inzetten in de werkplaats? Of wat het jouw klanten kan opleveren? Neem contact met ons.

Contact